Głównym celem działań Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ośrodek Miłosierdzie Boże w Mikołowie – Borowej Wsi jest świadczenie usług leczniczych, rehabilitacyjnych, pielęgnacyjnych, diagnostycznych i profilaktycznych na wysokim poziomie medycznym, organizacyjnym, etycznym, zgodnie z obowiązującym prawem.
Powyższy cel realizowany jest poprzez:
- monitorowanie poziomu satysfakcji pacjenta;
- stworzenie przyjaznej atmosfery wobec pacjenta na każdym etapie świadczenia usługi;
- zatrudnianie personelu o niezbędnej wiedzy teoretycznej, odpowiednich kwalifikacjach i dużym doświadczeniu zawodowym;
- stwarzanie warunków służących ciągłemu podnoszeniu kwalifikacji
i umiejętności personelu;
- ciągłą modernizację infrastruktury Ośrodka;
- rozwój firmy poprzez zwiększenie zakresu i liczby wykonywanych usług medycznych, pozyskiwanie do współpracy nowych kadr medycznych;
- stałe monitorowanie i doskonalenie wszystkich procesów przebiegających w Ośrodku;
- określenie czynników wewnętrznych i zewnętrznych, istotnych dla celów działania organizacji, mających znaczący wpływ na zdolność organizacji do osiągania zamierzonych wyników systemu zarządzania jakością oraz monitorowania i analizowania informacji o tych czynnikach;
- określenie stron zainteresowanych, istotnych dla systemu zarządzania jakością oraz ich wymagań, mających potencjalny wpływ na zdolność organizacji do dostarczania usługi;
- identyfikacje ryzyk i szans, wpływających na działanie i wydajność organizacji;
- dbanie o wizerunek Ośrodka i promowanie go na zewnątrz;
- ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością oraz ocenę jego skuteczności.
Dyrektor
OŚRODKA DLA
OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
MIŁOSIERDZIE BOŻE
Polityka Jakości Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ośrodek Miłosierdzie Boże w Mikołowie – Borowej Wsi jest ogólnodostępna, a wszyscy pracownicy są odpowiedzialni za jej realizację w odniesieniu do swoich stanowisk pracy i zobowiązują się do wykazywania inicjatywy w zakresie doskonalenia procesów i usług.
|