2 grudnia 2011 piątek

Wyjechaliśmy do Murzasichle po drodze zwiedzaliśmy drewniany kościółek w Chabówce. Po obiedzie pojechaliśmy się kąpać w basenach termalnych w Bukowinie Tatrzańskiej. Po kolacji braliśmy udział w różnych grach i zabawach grupowych.

3 grudnia sobota

Po śniadaniu pojechaliśmy do Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej a stamtąd do udaliśmy  Kuźnic gdzie z dolnej stacji kolejki wjechaliśmy kolejką liniową na Kasprowy Wierch. Tam podziwialiśmy zimową scenerię Tatr oraz siedzieliśmy przy herbatce w restauracji. Po obiedzie i krótkim odpoczynku udaliśmy się do drewnianego zabytkowego kościółka pw. NMP Królowej w Murzasichlu gdzie braliśmy udział w  roratach.

4 grudzień niedziela

Byliśmy na wycieczce w  Zakopanem gdzie spacerowaliśmy po Krupówkach podziwiając zabudowę góralską kupując pamiątki oraz przysmak tego regionu serek zwany oscypkiem. Potem poszliśmy pod skocznię gdzie co roku odbywają się skoki narciarskie.

Po obiedzie i krótkim odpoczynku udaliśmy się do Izby Regionalnej „U Gąsienicy” na bardzo ciekawą prelekcję o pierwszych osadnikach, zwyczajach pasterskich, zbójnikach, muzyce i stroju przeplatane  grą na różnych instrumentach, pokazem tańca i humorem góralskim oraz pokazem slajdów panoram tatrzańskich.

5 grudzień poniedziałek

W ostatni dzień wycieczki po śniadaniu udaliśmy się busikami nad Morskie Oko po drodze podziwiając panoramę tatr. Po dotarciu nad Morskie Oko nie umieliśmy się nacieszyć widokiem tego pięknego miejsca umiejscowionego w tak cudownym miejscu jeziorka . Potem poszliśmy do schroniska na ciepłą herbatkę. Potem przesiedliśmy  się do autobusu i ruszyliśmy w drogę powrotną do domu po drodze wstępując do restauracji „U gazdy” na smaczny obiad.