….. czyli letnia wycieczka ŚDS

W dniach 27.06.16 – 1.07.16 uczestniczyliśmy w wycieczce do Jaworzynki. Pierwszego dnia pobytu zwiedziliśmy okolicę i zrobiliśmy zakupy. Następnego dnia udaliśmy się do Ustronia, gdzie wszyscy razem zdecydowaliśmy się wejść na Czantorię. Każdy szedł w swoim tempie, jednak nie wszyscy dali radę wejść na sam szczyt. Na szczycie Czantorii mieliśmy zasłużony odpoczynek, gdzie podziwialiśmy piękne widoki i przyrodę. Po odpoczynku część uczestników zdecydowała, że zjedzie na dół kolejką, a część pieszo. Jazda kolejką dostarczyła nam wiele radości. Po takim wysiłku zjedliśmy dobry obiad w pobliskiej restauracji. Trzeciego dnia po śniadaniu pojechaliśmy autobusem do Istebnej, gdzie zwiedziliśmy miasteczko, zjedliśmy lody i zrobiliśmy małe zakupy.m Po objedzie część z nas poszła na spacer do pobliskiego lasu, gdzie zbieraliśmy drzewo. Większość z nas nie mogła się doczekać wieczora i zaplanowanego na ten czas ogniska i wspólnego pieczenia kiełbasek. W czwartek udaliśmy się na wycieczkę do Wisły. Mimo upału humory nam dopisywały. Poczuliśmy się jak dzieci korzystając z atrakcji Wesołego Miasteczka. Po czasie wolnym, który spędziliśmy na zakupach poszliśmy na śląski, niedzielny obiad, który wszystkim bardzo smakował. Po powrocie do domu mieliśmy chwilkę przerwy po czym wszyscy udaliśmy się na Trójstyk – miejsce, gdzie łączą się granice Polski, Czech i Słowacji. Podczas naszej małej wyprawy podziwialiśmy przepiękne widoki naszych gór.

Czas w Jaworzynce spędziliśmy bardzo intensywnie, zwiedziliśmy dużo nowych miejsc, a dzięki pięknej pogodzie wróciliśmy opaleni.